حلم العمر
اهلا بك معنا هنا فى منتدى حلم العمر حقق حلمك معانا فى §¤~^~¤§ 7elm el3omr §¤~^~¤§
للتسجيل اضغط هنا **وللدخول اضغط هنا
:: : : : ::
أخي اختي
اسمح لي بأن أحييك .. وأرحب بك في حلم العمر
:: : : : ::

حلم العمر

 
الرئيسية7elm el3omrاليوميةس .و .جبحـثالأعضاءالتسجيلدخول
اهلا وسهلا بكم في حلم العمر ... معنا الى الأفضل بإذن الله ...
لأ تدعيٍ آلمنتدىٍ يشغلكِ عنٍ صلأتكٍ ..!... الادارة


شاطر | 
 

 انا عايزة مينكم مساعدة

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
samia-tamer
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : je t'aime tamer hosny car toi le meilleur chanteur


tamer+samia=amour


i love you tamerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
بنوتة
السمك
الثور
عدد المساهمات : 461
نقاط : 853
السٌّمعَة : 0
تاريخ الميلاد : 11/03/1997
تاريخ التسجيل : 02/06/2010
العمر : 21
الموقع : 7elmel3omr
العمل/الترفيه : tamer w bas tamer w bas
المزاج : i love you tamer

مُساهمةموضوع: انا عايزة مينكم مساعدة    الأحد يوليو 25, 2010 3:57 pm

انا عايزة مينكم مساعدة انا و اختي على طول بنتخانق و هي معصبة بس انا اكتر آلمشكلة هي اكبر مني انا عايزة اعرف مينكم اعمل يه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥رشا♥تامر♥
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms :

لو كان في قلبك ذرة واحدة من الحب فيه ♥️

فتأكد بأن آخر ما كنت ستفكر ♥️
هو الابتعاد عني رورو♥️

بنوتة
الميزان
الخنزير
عدد المساهمات : 1163
نقاط : 1842
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 15/10/1995
تاريخ التسجيل : 08/04/2010
العمر : 22
الموقع : حلم العمر ومملكة عمري
العمل/الترفيه : مشرفة باحلى منتدى
المزاج : مــــ,,,,,ـــــــزاجـــية

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الأحد أغسطس 01, 2010 11:21 am

حبيبتي سامية انا رأيي انك تتجاهليها وهي بعدين لحالها بتهدى وبتروق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
YASO عاشقة تامر حسنى
نائب/ة الادارة
نائب/ة الادارة
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : ILOVE TAMER HOSNY ALONE

LOVE YOU TAMER FOR EVER

بنوتة
الجوزاء
الثور
عدد المساهمات : 1224
نقاط : 3494
السٌّمعَة : 2
تاريخ الميلاد : 23/05/1997
تاريخ التسجيل : 26/05/2010
العمر : 21
الموقع : حلم العمر.www.tamerlovers.com
العمل/الترفيه : NA2EBT AGMEL MODERT AGMEL MONTDA
المزاج : TAMER HOSNY FOR EVER

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الأحد أغسطس 01, 2010 12:03 pm

سامية يا حبيبتى كل الاخوات الكبار كدة فاوعى تزعلى
لمما تتعصب حاولى تبتعدى عنها فى الحبة اللى هى معصبة فيهم
وحاولى متعمليش حاجة من اللى بتضايقها بس عشان تغظيهل
وربنا يهديكم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
توتة الدلوعة
نائب/ة الادارة
نائب/ة الادارة
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : لك وحشة يا دلع
لك وحشة يا منتدى
عودة حميدة

بنوتة
الجدي
الفأر
عدد المساهمات : 647
نقاط : 3373
السٌّمعَة : 1
تاريخ الميلاد : 01/01/1997
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 21
الموقع : اذا اردت النجاح فلا عليك سوى موقع الفشل .نت
العمل/الترفيه : محولة عالميا بالشقاوة
المزاج : دلوعة

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الأحد أغسطس 01, 2010 12:23 pm

انا عندى نفس المشكلة فى اختى الكبرى
فبتجاهلها
بس ما بمسك نفسى احيانا ببكى و احيانا قليلة بطيح فيها
حاولى تتعاملى معاها على انكو اصدقاء مو اخوات وبس و اسالى مجرب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحلى ابتسامة
مراقب/ة عام/ة
مراقب/ة عام/ة
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : فــدوى لعيونــــك يا أردن,,,
بحبـــــــك..

بنوتة
الميزان
الديك
عدد المساهمات : 1268
نقاط : 3010
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 06/10/1993
تاريخ التسجيل : 25/05/2010
العمر : 24
الموقع : قلبــــ الأردن ـــــي
العمل/الترفيه : طــــــــالبة
المزاج : رااااااايقــــــة والحمــــدلله!!

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الأحد أغسطس 01, 2010 5:27 pm

وأنا كمان رأيي من رأي البنات,,
حاولي ابعدي عنها لما تكون معصبة وبعد ما تهدى وتروق روحي واتفاهمي انتي واياها,,
ومتل ما حكت ياسمين غير يصير مشاكل بين الأخوات..
فالأمـــــــــــــر طبيعـــــــــــي..
وربنا يهديكم ويزيد المحبة في قلوبكم يــــــــــــــا رب..
وقلوب المسلمين جميعا..

الموضوع الاصلي : فى منتدى حلم العمر ... المصدر: حلم العمر




اللهم صلي وسلم وبارك على نبينا محمد صلى الله عليه وسلم,,
اللهم وفق الجميع لما تحبه وترضاه يااااا رب,,
تقبلو تحياااااااااااتي::
(( أحلى ابتسامة ))

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
توتة الدلوعة
نائب/ة الادارة
نائب/ة الادارة
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : لك وحشة يا دلع
لك وحشة يا منتدى
عودة حميدة

بنوتة
الجدي
الفأر
عدد المساهمات : 647
نقاط : 3373
السٌّمعَة : 1
تاريخ الميلاد : 01/01/1997
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 21
الموقع : اذا اردت النجاح فلا عليك سوى موقع الفشل .نت
العمل/الترفيه : محولة عالميا بالشقاوة
المزاج : دلوعة

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الأحد أغسطس 01, 2010 9:50 pm

جزاك الله كل الخير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحلى ابتسامة
مراقب/ة عام/ة
مراقب/ة عام/ة
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : فــدوى لعيونــــك يا أردن,,,
بحبـــــــك..

بنوتة
الميزان
الديك
عدد المساهمات : 1268
نقاط : 3010
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 06/10/1993
تاريخ التسجيل : 25/05/2010
العمر : 24
الموقع : قلبــــ الأردن ـــــي
العمل/الترفيه : طــــــــالبة
المزاج : رااااااايقــــــة والحمــــدلله!!

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الثلاثاء أغسطس 03, 2010 9:45 pm

الله يسعدك ويسلمك ويبارك فيكي حبيبتي,,

الموضوع الاصلي : فى منتدى حلم العمر ... المصدر: حلم العمر




اللهم صلي وسلم وبارك على نبينا محمد صلى الله عليه وسلم,,
اللهم وفق الجميع لما تحبه وترضاه يااااا رب,,
تقبلو تحياااااااااااتي::
(( أحلى ابتسامة ))

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
توتة الدلوعة
نائب/ة الادارة
نائب/ة الادارة
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : لك وحشة يا دلع
لك وحشة يا منتدى
عودة حميدة

بنوتة
الجدي
الفأر
عدد المساهمات : 647
نقاط : 3373
السٌّمعَة : 1
تاريخ الميلاد : 01/01/1997
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 21
الموقع : اذا اردت النجاح فلا عليك سوى موقع الفشل .نت
العمل/الترفيه : محولة عالميا بالشقاوة
المزاج : دلوعة

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الثلاثاء أغسطس 03, 2010 9:47 pm

الله يخليكى على هذا الكلام الحلو زيك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحلى ابتسامة
مراقب/ة عام/ة
مراقب/ة عام/ة
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : فــدوى لعيونــــك يا أردن,,,
بحبـــــــك..

بنوتة
الميزان
الديك
عدد المساهمات : 1268
نقاط : 3010
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 06/10/1993
تاريخ التسجيل : 25/05/2010
العمر : 24
الموقع : قلبــــ الأردن ـــــي
العمل/الترفيه : طــــــــالبة
المزاج : رااااااايقــــــة والحمــــدلله!!

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الأربعاء أغسطس 04, 2010 1:39 pm

تسلمـــــــــــــــي يـــــــــــــا رب..
والله هالكـــــــــــلام طالــــــــع من قلبــــــــــــي!!!
ربــــــــــــــــي يحفظــــــــــــك ويحميـــــــــــــكي..

الموضوع الاصلي : فى منتدى حلم العمر ... المصدر: حلم العمر




اللهم صلي وسلم وبارك على نبينا محمد صلى الله عليه وسلم,,
اللهم وفق الجميع لما تحبه وترضاه يااااا رب,,
تقبلو تحياااااااااااتي::
(( أحلى ابتسامة ))

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
توتة الدلوعة
نائب/ة الادارة
نائب/ة الادارة
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : لك وحشة يا دلع
لك وحشة يا منتدى
عودة حميدة

بنوتة
الجدي
الفأر
عدد المساهمات : 647
نقاط : 3373
السٌّمعَة : 1
تاريخ الميلاد : 01/01/1997
تاريخ التسجيل : 20/02/2010
العمر : 21
الموقع : اذا اردت النجاح فلا عليك سوى موقع الفشل .نت
العمل/الترفيه : محولة عالميا بالشقاوة
المزاج : دلوعة

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الأربعاء أغسطس 04, 2010 2:10 pm

تسلميليى يا رب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥رشا♥تامر♥
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms :

لو كان في قلبك ذرة واحدة من الحب فيه ♥️

فتأكد بأن آخر ما كنت ستفكر ♥️
هو الابتعاد عني رورو♥️

بنوتة
الميزان
الخنزير
عدد المساهمات : 1163
نقاط : 1842
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 15/10/1995
تاريخ التسجيل : 08/04/2010
العمر : 22
الموقع : حلم العمر ومملكة عمري
العمل/الترفيه : مشرفة باحلى منتدى
المزاج : مــــ,,,,,ـــــــزاجـــية

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الأربعاء أغسطس 04, 2010 2:50 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
samia-tamer
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : je t'aime tamer hosny car toi le meilleur chanteur


tamer+samia=amour


i love you tamerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
بنوتة
السمك
الثور
عدد المساهمات : 461
نقاط : 853
السٌّمعَة : 0
تاريخ الميلاد : 11/03/1997
تاريخ التسجيل : 02/06/2010
العمر : 21
الموقع : 7elmel3omr
العمل/الترفيه : tamer w bas tamer w bas
المزاج : i love you tamer

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الجمعة أغسطس 06, 2010 2:01 am

merci 7a7awil
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
نسمة
عضو جديد
عضو جديد
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : منتدى حلم العمر احلى منتدى
بنوتة
الاسد
الخنزير
عدد المساهمات : 45
نقاط : 403
السٌّمعَة : 0
تاريخ الميلاد : 25/07/1995
تاريخ التسجيل : 25/02/2010
العمر : 22
الموقع : حلم العمر
العمل/الترفيه : آآآآى حااااجة
المزاج : تمآآآآآآآآم

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الإثنين أغسطس 16, 2010 12:51 am

انا معاهم بالظبط وكل الاخوات كده يا قمر ما تزعليش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
gold heart
نائب/ة الادارة
نائب/ة الادارة
avatar

مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : رمضان شهر كريم
اللهم اجعل اوله رحمة واوسطه مغفرة واخرة عتق من النار

بنوتة
الجوزاء
الثور
عدد المساهمات : 806
نقاط : 3854
السٌّمعَة : 0
تاريخ الميلاد : 21/06/1997
تاريخ التسجيل : 26/05/2010
العمر : 21
الموقع : 7elmel3omr
العمل/الترفيه : نائبة مديرة فى اجمل منتدى
المزاج : مشغول بميسى

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الأحد سبتمبر 05, 2010 12:53 am

تجاهليها مين وحصاحبيها مين
امسكيها اطحنيها علطول
وبعد كدة روحى اتمسكنى يعنى اعملى بالمثل اللى بيقول ضربنى وبكى وسبقنى واشتكى
انا بهــــــــــــــــــــزر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥رشا♥تامر♥
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms :

لو كان في قلبك ذرة واحدة من الحب فيه ♥️

فتأكد بأن آخر ما كنت ستفكر ♥️
هو الابتعاد عني رورو♥️

بنوتة
الميزان
الخنزير
عدد المساهمات : 1163
نقاط : 1842
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 15/10/1995
تاريخ التسجيل : 08/04/2010
العمر : 22
الموقع : حلم العمر ومملكة عمري
العمل/الترفيه : مشرفة باحلى منتدى
المزاج : مــــ,,,,,ـــــــزاجـــية

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الأحد سبتمبر 05, 2010 1:44 pm

الحمدالله انا الكبيرة المتسلطة ههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
أحلى ابتسامة
مراقب/ة عام/ة
مراقب/ة عام/ة
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : فــدوى لعيونــــك يا أردن,,,
بحبـــــــك..

بنوتة
الميزان
الديك
عدد المساهمات : 1268
نقاط : 3010
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 06/10/1993
تاريخ التسجيل : 25/05/2010
العمر : 24
الموقع : قلبــــ الأردن ـــــي
العمل/الترفيه : طــــــــالبة
المزاج : رااااااايقــــــة والحمــــدلله!!

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الإثنين سبتمبر 06, 2010 5:42 pm

هههههههه,,

الموضوع الاصلي : فى منتدى حلم العمر ... المصدر: حلم العمر




اللهم صلي وسلم وبارك على نبينا محمد صلى الله عليه وسلم,,
اللهم وفق الجميع لما تحبه وترضاه يااااا رب,,
تقبلو تحياااااااااااتي::
(( أحلى ابتسامة ))

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
♥رشا♥تامر♥
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms :

لو كان في قلبك ذرة واحدة من الحب فيه ♥️

فتأكد بأن آخر ما كنت ستفكر ♥️
هو الابتعاد عني رورو♥️

بنوتة
الميزان
الخنزير
عدد المساهمات : 1163
نقاط : 1842
السٌّمعَة : 3
تاريخ الميلاد : 15/10/1995
تاريخ التسجيل : 08/04/2010
العمر : 22
الموقع : حلم العمر ومملكة عمري
العمل/الترفيه : مشرفة باحلى منتدى
المزاج : مــــ,,,,,ـــــــزاجـــية

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الإثنين سبتمبر 06, 2010 7:24 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
samia-tamer
عضو ذهبى
عضو ذهبى
avatar


مزاجك ؟؟ :
هوايتك ؟؟ :
رسالة sms : je t'aime tamer hosny car toi le meilleur chanteur


tamer+samia=amour


i love you tamerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
بنوتة
السمك
الثور
عدد المساهمات : 461
نقاط : 853
السٌّمعَة : 0
تاريخ الميلاد : 11/03/1997
تاريخ التسجيل : 02/06/2010
العمر : 21
الموقع : 7elmel3omr
العمل/الترفيه : tamer w bas tamer w bas
المزاج : i love you tamer

مُساهمةموضوع: رد: انا عايزة مينكم مساعدة    الإثنين ديسمبر 27, 2010 1:03 pm

merci awi awi 3ala jawabko
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
انا عايزة مينكم مساعدة
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
حلم العمر  :: §¤~^~¤§ القسم الخاص بالاعضاء §¤~^~¤§ :: مشكلة وحل-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
»  المخبز الجزائري
الخميس نوفمبر 22, 2012 1:02 pm من طرف اريج

» حصريا و من نوادر الأناشيد الاسلاميه العربي فرحان البلبيسي " مجموعة كاملة ونادرة لأناشيد البلبيسي .. وعلى أكثر من سيرفر
الأربعاء نوفمبر 07, 2012 2:13 pm من طرف فوزى

»  Talking شرح طريقة تحديث Windows XP
الخميس أكتوبر 18, 2012 9:30 pm من طرف hammou69

» أزياااااااء رووووووعة للشباب,,
الإثنين يوليو 02, 2012 7:22 pm من طرف دودوღالروشة

» صور جميلة لــ ليوناردوا ديكابريو
الإثنين يوليو 02, 2012 7:08 pm من طرف دودوღالروشة

» الى من لا يردوا
الإثنين يوليو 02, 2012 6:44 pm من طرف دودوღالروشة

» لماذا يرى الحمار الشياطين ويرى الديك الملائكه؟
الإثنين يوليو 02, 2012 6:43 pm من طرف دودوღالروشة

» لشديدي الملاحظة فقط......
الإثنين يوليو 02, 2012 6:41 pm من طرف دودوღالروشة

» هل سمعتو بأذكى غبي
الإثنين يوليو 02, 2012 6:40 pm من طرف دودوღالروشة

حلم العمر
Alexa Certified Traffic Ranking for www.super.forumr.net

@ جميع الحقوق محفوظة لمنتديات حلم العمر

المشاركات المنشورة بالمنتدى لاتعبر بالضرورة عن رأي إدارة المنتدى ولا تمثل إلا رأي أصحابها فقط

Powered by phpbb2 ® 7elm el3omr.com
 حقوق الطبع والنشر©2010 - 2009

   معنى الابداع صنع الشيء المستحيل ونحن نصنع المستحيل ..

  المقلدون خلفنا دائماً    من قلدنا أكد لنا بأننا الأفضل..

  لا تقول اننا الافضل بل قل اننا نتطلع الى الافضل   
متطلبات منتدى حلم العمر

جديد
Preview on Feedage: %D8%AD%D9%84%D9%85-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%85%D8%B1 Add to My Yahoo! حلم العمر Add to Google! حلم العمر Add to AOL! حلم العمر Add to MSN حلم العمر Subscribe in NewsGator Online حلم العمر
Add to Netvibes حلم العمر Subscribe in Pakeflakes حلم العمر Subscribe in Bloglines حلم العمر Add to Windows Live حلم العمر iPing-it حلم العمر
برامج مهمة ليك


اسفل..
..
إغلاق
التسجيل السريع

الاجزاء المشار اليها بـ * مطلوبة الا اذا ذكر غير ذلك
اسم مشترك : *
عنوان البريد الالكتروني : *
كلمة السر : *
تأكيد كلمة السر : *

حلم العمر